fucking perfect'

hejhej typ,
drog med mammi och pappi till linköping idag,
så förlåt för dålig uppdatering, ska bättra mig,
i promise!, fick med mig rätt mycket kläder hem, haha mamma skämmer bort mig :')
sitter här och letar lite låtar på spotify,
pappa köpte godis och hyrde en film förut, så ska väl
sätta på den oså, snackar även med filip på msn
och snackar gamla minnen, fyfan saknar't enormt,
ge mig sommar, är hur trött som helst på den här jävla snön! ;o
men ah , kanske bloggar ngt inlägg senare sen,
puss.

sjukt gammal, sen i somras
filip och samuel

hihi aw, gammal bild på filip

haha danne filip och elliot

sjuuuuukt gamla bilder!
ja det är minnen det, minnen jag aldrig glömmer,
oavsett, haha kan fortfarande sitta och skratta
åt hur kul vi hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0