ni får mig att hitta meningen med livet..

men tjatjaa,
dålig uppdatering igår, i know, men hade fullt upp,
jag och nadinn drog först och sola, sen satt vi och snacka ett tag,
gumman min
hon skulle hem sen så jag drog till robban, där även sebbe och alicia var,
fyfan har saknat henne sjuuuukt mycket ;o!,
så det kändes fett skönt att få snacka lite med henne, sov även där oxå,
mysigt vare ja, tack för dagen/kvällen/natten/morgonen,
ni gör mig verkligen lycklig,
drog hem vid ungefär 12, jag har så jävla bra kondition så jag går hem,
nej jag var inte död eller så när jag kom innanför dörrn ;o, fyfan,
skiiit samma, jag vet att ni bryr er, den här dan har jag bara varit på akuten
och tandläkaren, varför? det säger jag verkligen inte här, hihi
har musik på oså, ska äta ngt, så vi hörs kanske ikväll eller imorrn,
pusseeeenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0