freeeedag

fredag igen då, veckan har gått hur fort som helst, men varit grymt slapp, känns ju braaa! fick sovmorgon till 9 och sluta halv tolv, drog till stan med emelie & mötte mamma där, behöve köpa lite kläder osånt, studenten var ju idag, grattis alla!, så typ fullt med folk, vart man en gick så kände man igen någon, så stanna lite överallt och träffade några oså, kom hem för en stund sen, och som vanligt när jag och emelie ska gå hem börjar det regna, huuuuuuur intressant som helst, men är jetee hungrig så ska vänta på maten och hoppas att jag inte dör!, är sjukt trätt så fortsätter glo på filmen jag satte på för nån stund sen, LATER


bara för att jag lääääängtar till sommarlovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0