letar efter nåt att säga som kan ändra allt, nåt mer än det jag redan sagt

tjenaretjenare!
han inte dra till med nåt inlägg imorse gick och gjorde mig iordning direkt när jag vakna, drog ner till stan och mötte hanna bebis, ännu en härlig dag, tack gumman, var faktist lite överallt, tog bussen till väster och tillbaka, haha helt onödigt, men jaja inget liv, mötte på shejla och sara, satt och prata en stund med dom, och fika lite, kommer lite bilder med!, sitter just nu i pappas tröja och känner mig hur gullig som helst, vet inte vad som händer senare sånt som märks, men skiver nog mer imorrn trorja, har det braa!
älskar dig snuttan §

Kommentarer
Postat av: Nathalie

rösta 5 stjärnor på min klänning och du blir länkad! säg bara till att du röstat så jag har koll:D

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=qA1iF427O6QTUgKJZstgpESTbRQGg3vK3js7ch3qdI9vnI3Azlge#Gallery

2011-06-21 @ 22:31:57
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0