nadinnoliviajennifer ♥

nadinn kom till mig imorse, sola även en stund och bara hade det gött, drog till donken och käka,vi mötte även på min lilla bebis olivia och jennifer, hade hur bra som helst, mycket skratt oså!, chill kallas det! sen drog jag och nadinn runt lite i stan, man ska ju verkligen inte klaga på vädret, hur skönt som helst!, så det e ju nice, nadinn drog precis, tror jag går ut och sätter mig en stund vet faktist inte, pöösss ♥
grymt fina, eller vad tycker ni?
haha herregud,  älskar er!

Kommentarer
Postat av: hanna törnqvist'

tävling på min blogg hjärtat!

tycker verkligen att du borde anmäla dig! puss

2011-07-01 @ 19:26:32
URL: http://hhannatornqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0