bad update!

ja jagvet, men har typ mått ganska dåligt dom senaste dagarna, så har inte orkat skriva alls, blir att man glömmer bort bloggen lite då och då, men ska skärpa mig, har iallafall köpt en ny mobil nu, så kan ju smsa igen, känns fett skönt!, ja men skolan rullar på som vanligt, har inte så mycket att skriva, sitter här med pappas sjuukt stora mysiga tjöja, hihi (a) har sjukt ont i huvet med så ska ta en tablett och lägga mig och se någon film, senare så får vi se vad som hände, sånt som märks helt enkelt, måste ju plugga oxå, men har VERKLIGEN inte nån lust med det nu, fyfan, skriver när jag får tid oså, SO LONG



dö gulligt toapapper! (a)


Kommentarer
Postat av: julialilje

fin blogg, titta gärna in på min och släng in en kommentar? :)

2011-03-30 @ 20:23:34
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0