DÅLIG UPPDATERING

hihi, ska skärpa mig, lovaaaaar, men drog till nadinn igår kväll, haha pappa kör ner i diket, så vi fick hjälpa han med det, lyckat pappa (y', sen ja, kvällen var helt underbar, fyfan vad du gör mig lycklig gumman, älskar dig sjukt mycket bestis!  kom nyss från skolan helt okej, men nae det var det inte alls, orkade knappt gå från klassrummet till skåpet och sen till nästan lektion ens, ont i nacken huvet&halsen på samma gång, kan det blir bättre?, så gick runt och v typ halft död hela dagen, nu ska jag platta håret sen drar jag ner till stan och sjunger, sen möter jag upp nadinn och vi drar och dansar, skriver säkert mer när jag kommer hem om jag inte är för trött SO LONG


min chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0