i want u back..

torsdag redan, eller den är ju typ slut dåmen, gick te halv 4,
fyfan så himla hemskt, speciellt sista lektonen,
usch man vill verkligen bara bort därifrån, sååå hemskt äre,
sjukt trött, men kom på nyss att jag måste plugga,
ah typ det värsta jag vet, så det gjorde ju ingenting bättre direkt,
så min kväll typ, datan, plugg&duschen,
ville ju egentligen dra till stan, med mamma
och kolla lite, kanske köpa några kläder,
men vi brar nog dit imorrn istället,
då äre ju fredag iaf, så himla härligt! ;)
tror nog inte jag skriver ngt sen, eller vi får se,
ha det bra alla,
puss ♥
skit på bildkvaliten osv,
har har ni 2 skitbilder på håret,
men det får duga iaf..(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0