lever min dröm!

men tja, inte haft nån tid att blogg idag,
skulle bloggat imorse, sry, hann verkligen inte,
en viss emelie får damp om jag är seg, så
gjorde mig iordning och vi drog till stan och träffa samuel&danne,
och sen några till, va i stan ett tag, sen satt vi på donken några
timmar, haha hade fett kul iallafall, gör gärna om det nån dag,
är sjukt trött nu, skulle egentligen duschat, men tror ni jag orka eller?
N E J, så får görat imorrn helt enkelt, vääääldigt intressant osv..,
bloggar mer imorrn, är inte på så bra humör, en massa saker,
inget jag vill eller orkar ta här,
föresten tog en massa bilder idag, men har inte hunnit
lägga in som på bloggen, så ni får dom när jag känner fört
inget mer att skriva nu, går och lägger mig ist, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0