så mycket bättre när vi e tillsammans lalalala

kom hem för ett tag sen från en grymt lyckat kväll,
nadinn, sejla och emelie, och så klart många andra
ni gjorde min kväll till den bästa,
ni är guldvärda! älskar er cheyor, har hög musik på nu,
trots att mamma sover, hihi busiiiigt [a], ne men
är jätte trött, men ändå pigg, så vet inte när jag lägger mig,
men fett gött med helg iallafall, så man kan sitta här,
och slippa tänka på skolan, åhh, men ska se nån film nu,
så orkar verkligen inte blogga, lägger mig sen efter filmen,
så vi hörs nog imorgon,
godnatt alla!
och så ska jag väl passa på att säga grattis till älskade morfar,
min gubbe, hihi hoppas du har haft det bra!

Kommentarer
Postat av: s'c:)

2011-03-05 @ 22:00:03
Postat av: s'c:)

hade grymt kul,

ni gjorde min kväll.

loveuuu <3

2011-03-05 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0