sabina gästbloggar!

ville bara säga att sofia är världens bästa o att jag saknar henne mest av allt..
du är den mest underbaraste människa på jorden..du är lätt att snacka med om allt,du lyssnar alltid o ger mig ett leende på läpparna jämt!
Du har lärt mig mycket, sluta hoppas på någoting man tvekar på,sluta bry sig mycket, du har lyckas att hjälpa mig framåt i livet,jag behöver dig, de va tur att ja fick dela en vänskap med dig.
Du är den vännen ja verkligen kan lita på, jag vet att du håller sakerna för dig själv,så mycket som vi säger till varandra & ja lovar dig du kan lita på mig!
Ja kommer alltid att finna här beredd, försvara dig & lyckas med att få dig le,alltid!
jag älskar dig vännen,släpper dig aldrig ♥♥
 
jag och du,klarar allt tillsammans!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0