3. En bild på någon som betyder mycket för dig

säger det igen, finns riktigt många i mitt liv som betyder mycket för mig, mina vänner, min familj, men..
emelie keserwan, min egna lilla ängel,
kännt dig i flera år nu, glad för alla år, och glad för den kontakten som vi har,
du är en av mina bästavänner, glad att jag har dig, kan verkligen berätta allt för dig,
har så många olika minnen ihop, meeer ska det bli såklart!, skrattat , gråtit, massoor ihop, 
du är så otroligt fin tjejen, finns så mycket att säga, men det kommer bli så mycket, men kommer
oavsett finnas här för dig, vad det än är, bara att du hör av dig, glöm nu inte hur grym du är och att
jag älskar dig så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0