everything happens for a reason

hejsan på er! och förlåt, hann inte med bloggen igår, men drog mig till stan dirket efter skolan för att träffa sejla, gick bort till sibylla och åt lite och snacka om hur mycet som helst, det behövdes verkligen! sen följde jag henne en bit,saknat henne runt jorden och tillbaka, så fyfan vad bra det kändes, älskar dig tjejen!, sen ringde jag olivia, och vi gick och fixa en sak som jag skulle gjort för länge sen, men ja nu är det gjort, loveu!
torsdag redan, usch vad veckorna går fooort!, konfirmationen vid fyra som vanligt, kom hem för några timmar sen, har precis pluggat massor, och måste tyvärr fortsätta, men så är det ju, känner att magen kurrar så ska få i mig lite mat sen soova, jobbig torsdag, hörs nog imorrn igen om tiden räcker till, godnatt! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0