i can't believe you doing this to me

hejsan, skolan var som vanligt helt okej , gick rätt fort ändå, drog mig till elin och sandra efter skolan, sen drog jag och elin och mötte joel och anton, men joel skulle dra precis så jag, elin och anton tog en lång promenad, lite snack oså, sen drog vi hemmåt nångång vid fem kanske, sen ringer felix och vill att jag ska hänga med han, linnea och otto ut, så fixade till mig lite, ner mot donken, hanna och billy kom tid oxå, riktigt sjuk kväll, hände saker som jag inte vill ta upp här, mår inte alls bra för tillfället, men snackar just nu med joel i skype om lite allt möjligt, go kille det där!, ska nog fortsätta med det ett tag, sen säängen, riktigt trött!, hörs imorrn igen! pusss
måste bara säga att jag har så grymt fina vänner som verkligen finns där när det gäller,
grymma är niii, love u aaalll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0