if i fall on my knees

tudiluuu på er!, seeegdag, men det är ju söndag, söndagar är alltid sånna, så förvänta mig nog inget annat, vaknade nångång vid två, täppt i nästan och svullen hals, låg kvar i någon timma, sen dess har jag inte gjort mycket allt, förkyld igen, inte alls kul, men inte mycket jag kan göra åt det heller,  även beställt biljetter till eric saade den 12 april i örebro, glaaaaad tjej!, något att se fram imot,klockan är redan halv sex snart, måste sätta igång med spanska uppsattsen som är till imorrn, usch, även farsdag idag, så ska fika lite gott med pappa oså lite senare, puuss. /s


gammal bild som ni säkert set förut, men hittar ingen annan just nu, 
men eftersom det är farsdag oså, så vill jag bara säga att : du har kännt mig längst,
du vet allt som mig pappa, du är en av dom finaste jag har, grymt glad att du alltid finns här,
för just mig, duuu är bäst! puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0