you know whats amazing, read the first word again

hejsan på er, vet att jag inte skrivit osånt, men satte faktist inte på datorn på hela dagen igår, och då blev det alltiså inget, men onsdagen igår var väl helt okej, drog ner till isstadion och mötte sejla och var där en stund osånt, sen hem igen!
tooorsdag redan, brukar inte skriva så mycket då, men måste ju skriva lite iaf, men ja, skolan till halv 4 som vanligt, sen bort till konfirmationen som vanligt vid 4, sitter just nu med so och engelska framför mig, inte mina favorit ämnen direkt, men bäst jag sätter igång, heelt okej att det redan är fredag imorrn, riktigt skönt! skriver nog mer dååå, puss! /s
måste oxå nämna att jag saknar min hannut väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0