kryck monstret..?

shaaaa, hanna som skriver var ett tag sen nu men hann inte igår & jag ska ju inte ta över lilla sofias blogg lixom så hon ska ju självklart få blogga lite. hmm vad gör jag då..ligger i sängen med foten uppe i luften.. jo smarta hanna har ju gjort sig lite illa så jag har en fuckin' sprika i foten aja skit i det nu iaf snackar lite med min lilla plutt sofia, jag kom precis på att det är fredag imorgon och vad händer då då folkeeet?!? själv tvingade jag mamma att skjutsa mig till sofia så jag sover där fredag-lördag det förvånat mig inte om jag stannar där helgen ut det är ju inte direkt ovanligt att jag sover där, huhuh..får se vad vi hittar på men det kommer säkert sofia skriva om imorgon eller något.
nu ska jag bädda ner mig mer myys i sängen & film dock själv utan mig sofia men hon & jag får mysa imorgon right tjejen ? ;) hahah ne men ska kolla på film nu, ha det bääääst / puss
sofia, saknar dig mest älskar dig hjärtat ♥
bjuder på tre sjukt sexiga bilder...*host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0