nu är det såhär...

nu är det såhär förstår ni att det är hanna som skriver, hihi lånade sofias blogg för en liten stund...måste bara säga att jag saknar den gullungen förjävla mycket asso...och den gullungen fyller ju även år imorgon, så ett stort grattis till dig min älskade vän!! kommer inte träffa dig på din födelsedag och är grymt ledsen för det, men när vi ses kommer det bli bäst det lovar jag dig, efter det du går igenom nu ( ska nog inte ta upp det här ) kommer jag alltid finnas här för dig det vet du hjärtat..du kommer få den perfekta dagen imorgon & det är du värd, stor tjej nu och allt (a)hihi älskar dig sjukt mycket älskling, & grattis igen gumman!! du är bäst glöm aldrig det, puss sofia<3
du är det viktigaste jag har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0