the moment i met you

hejsan på er igen! tänkte jag skulle börja lite smått med bloggandet igen!, känner att jag saknar den lite då och då, mår bättre, men är fortfarande väldigt förkyld, varit det i typ 2 veckor, migrän och feber, verkligen inte kul!, får se om det blir någon skola för mig imorrn, tror faktist inte det men aja, idag drog jag med mamma och pappa till linköping trotts en trött och snuvig sofia så fick jag med mig lite nytt hem, känns alltid braa, känns verkligen att hösten och vintern är påväg, inget jag föredrar precis, usch nej, men sånt är livet, right?, ska värma lite te och prata med filip och kevin i skype, kolla idol och duscha, sen lägger jag mig nog, det behövs verkligen.  /s







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0