when i text you, it means i miss you

även hemma idag med, men mår betydligt bättre idag än vad jag gjorde igår, känns bra iaf, men inte helt bra, men behövde vila upp mig, så stanna hemma iaf, kunde inte sova, så vakna för nån timma sen, inte gjort så mycket sen dess, kollat film osånt, får se vad som händer.  /s

måste passa på att säga grattis till emelie som oxå blir 14 idag,
grymt ledsen att jag inte kan fira dig på din födelsedag gumman,
jag måste verkligen bli frisk snart, så jag kan fira dig!, men hoppas
verkligen att du får en superduper bra dag, du är amazing,
älskar dig starkt!

-

kan ju även säga grattis till lilla kevin,
som blir hela 15 år idag, du får ha en grym dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0