what makes you beautiful

hej på er!, drog till skolan, gjorde provet, plågades på gympan runt fålehagen, jag och orientering har inget gemensamt dirket, sen orkade jag verkligen inte två lektioner till så drog hem och sov, varit sjuk i sissodär snart 4 veckor, får panik ångest på det här, usch hemskt!, aja orkade ändå dra till stan en stund sen, var nästan tvungen, fixade min klocka, köpte lite kläder och present till emelie, snart blir min emelie oxå fjortis, hah, ah mötte daniel en stund med, prata om lite allt möjligt lite fort, behövligt kände jag! men ja, inte alls på humör, just nu retar jag mig på allt, så ska hoppa in i duschen, sätta på en film och sova lite till, febern gör mig trött, skriver igen när jag får lust, fredag igen, en positiv sak iaf. /s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0