beautiful sinner

haft en toppen dag med gryyymt fina vänner, nu har jag precis kommit hem och ska tvätta bort sminket och mysa ner mig i sängen och glo nån film tills jag somnar, toppenslut på den här tisdagen, och lovet rullar på.
-
Har kommit fram till att jag ska sluta med all sorts skräpmat och allt sånt onyttigt, även cola och sånt gott, även fast min älskade choklad kommer bli svårt att leva utan, kommer gå runt som ett argt bi de kommande veckorna, men ja, det får min familj, vännerna och min älskade pojkvän ta helt enkelt, och så ska jag börja träna lite oftare, så ska jag få bort allt onödigt fett på kroppen och äta nyttigt, go for it!
och med det här så säger jag godnatt!

Kommentarer
Postat av: Robin the one and only!

Vet hur de är med godiset o de korv! Bara kämpa på;D

2012-04-11 @ 02:20:42
URL: http://circusboy.devote.se
Postat av: Emma Lannebrink

sv: Förlåt för ett sent svar, har inte hunnit svara på kommentarer. Ber verkligen om ursäkt!

Okej :)

2012-04-11 @ 12:13:59
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0