dagarna rullar på ..

oooch inte har jag skrivit något, det här är ju inte okej, men kan ju berätta lite smått vad jag haft för mig dom här tre dagarna.
I måndags tog jag bussen till stan och träffa robin och köpte några presenter, sen åkte vi hem till han och öva till rocka fett.
I tisdags åkte jag ner till stan med mamma och kolla runt lite och sedan dansen, efter den mötte jag upp min hanna och sen felicia, catti och emma, gick runt en stund, måste ju säga grattis till mitt hjärta, så grym är hon, och värd det bästa, älskar dig maassor!
Och nu idag, slutade vid två oså kom robin hit och öva låten till rocka fett med mig, så nu sitter den, toppen!, precis pratat med min robban i telefon en stund, saknar han så det gör ont verkligen, ligger hemma och är sjuk stackarn, men träffar han nog imorrn ändå, blir hur bra som helst verkligen!, nu ska jag ta tag i spanska glosorna sedan sova, hur trött som helst, hinner jag så hörs vi imorrn, pussar!
gumman, glad att jag har dig i mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

2012-04-26 @ 19:32:28
Postat av: Anonym

tack igen sötis, är så glad att jag har dig med du är underbar! loveu! <3

2012-04-26 @ 19:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0