efterlängtade lov!

ääääntligen säger jag bara!, hade en toppen torsdag igår, världens härligaste klass, bara härliga lektioner, finaste vännerna och underbara pojkvän, jo med min torsdag rullade på finfint, mitt hjärta sov även här inatt, supermysigt!, nu har jag precis sagt hejdå till han och ska fixa till mig lite och inte gå runt och se ut som vet inte vad hela dagen, vädret suger och jag har inte alls lust och gå ut, så tror nog jag stannar inne ändå, kan nog bli en bra fredag iaf, hööörs senare, puss!
haha suddig gosig bild, jaja.
-
- två månader har redan gått, känns som en evighet, allt känns som en evighet tillsammans med dig, varenda sekund är ett oförglömt minne, du är det finaste jag har baby, du är allt för mig, älskar dig flera varv runt jorden och tillbaka igen. ♥

Kommentarer
Postat av: linora

Vad ska du göra idag? :)

2012-04-06 @ 14:07:40
URL: http://linoraas.blogg.se/
Postat av: En chic mammas bekännelser

Glad påsk önskar oss ! <3

2012-04-07 @ 08:38:45
URL: http://frureinhold.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0