we are young

halloj på er mina fina!
haft en jätte bra söndag, åkte till min fina vid två nångång och fira han lite smått, oså kom felix förbi, lite senare kom molly och filip oxå, varit ute massor, hur bra väder som helst!, hoppas robban min fick en jätte bra dag, det är han värd, och jag vet att han har det hur bra som helst, GRATTIS ÄLSKLING, älskar dig killen!
Har precis kollar på bb, sitter just nu och sjunger för mig själv lite, vet inte vad jag ska hitta på, men känner att huvudverklen blir allt värre och värre, så måste nog lägga mig snart för att orka dagen imorrn, blir en långlång dag, men hinner jag, så hörs vi mer imorrn, och med det här säger jag godnatt!
-

Kommentarer
Postat av: linah

fin blogg!<3

2012-04-30 @ 04:08:17
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0