weheartit

-
hittade massor supersöta bilder på weheartit och när jag er dom känner jag igen mig så himla väl, så jag måste skriva lite om min underbara pojkvän, som oxå är som en bästa vän till mig, har har fått mig att inse hur mycket man faktist kan uppskatta livet, och ger mig det där jag behöver, närheten jag behöver, att känna mig så älskad och fantastisk, även fast han får mig att lyssna på skrikmusik, kittlar mig tills jag dör, biter och nyper mig och alla andra retsamma saker han gör så är han så otroligt underbar, och just den person jag älskar och vill leva med, finns ingen annan än han, för han är verkligen det finaste jag har, är verkligen lycklig att jag har han i mitt liv, så mycket mer än överlycklig, i mina ögon är han helt perfekt, perfekt för mig, allt,  känslan när han ligger där och håller om mig, känslan när han kysser mig, håller hårt om min hand och aldrig släpper taget, älskar dig hur mycket som helst Robert Hallden, du är helgrym! ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Vad skönt att allt är bra! :) Jo tack det är bara bra med mig :) Några planer inför helgen? :)



Kramar.

2012-04-20 @ 09:57:55
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/
Postat av: sanna

SV: Okej :-) Jag gör mat inför familjemiddagen som jag har har annordnat ;) Är allt bra med dig? :)



Kramar

2012-04-21 @ 12:06:04
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0