big brother

börjar snart bli dags för big brother, men ja, har inte varit hemma mycket idag, vilket betyder att jag alltså inte hunnit uppdatera, men hade det mys med mina små barn på dagiset, gick direkt till stan och mötte mamma efter det, fick med mig tre par skor och ett linne hem, blir toppen nu till konfirmationen och skolavslutningen, längtar till båda som attan, men det blir nog bra!, kom hem vid runt sex kanske, emelie kom upp hit, oså gick vi och satte oss på donken, tog en glass, och så fick vi för oss att gå lite, blev en promenad på en timma ungefär, jag som gick så mycket igår, massamassa träningsverk!, men nu ska jag göra en macka, slänga mig framför tvn och prata lite med mamma innan bb börjar, höööörs imorrn!
-
har inga nya bilder all typ, får börja ta det,
men ni får nöja er med en bild från min födelsedag förra året, PUSS

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

vilken är din favoritglass? :D

http://fotokobran.se/2012/may/vilken-ar-eran-favoritglass.html#comment

2012-05-09 @ 20:11:52
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0