don't want an ending

hallojsan på er!, regning onsdag och alla har haft studiedag förutom 8orna på södra eftersom vi har prao, jaja, varit en bra dag idag ändå, förutom att det regnat som vet inte vad, får hoppas på bättre väder imorrn!, men ja, tog bussen till stan direkt efter praon och mötte mamma, gick och tog hål i öronen, äntligen blev det av, toppen!, tog en fika och sen kom robban ner till stan och vi tog bussen hem hit och myste lite, hur bra som helst, älskar verkligen den killen massor!, nu vet jag inte vad jag hittar på, är helt slut, så ska nog dra på min myskläderna äta lite gott och sen mysa ner mig framför tvn, så hörs vi imorrn, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0