toppen grillkväll igår!

ja blev toppen, åkte och hämta upp min saknade hanna, och åkte ner till sjukhuset och mötte robban och några till, och cyklade ner till varamon och grillade och pratade oså, riktigt mysigt!, osen kom pappa och hämta mig och robban och så sov han här, gud vad jag älskar den killen, han är obeskrivligt underbar!
-
och idag ska jag bara ligga hemma och fetta mig med godis och köra filmmaraton, behövs ibland, vila upp sig, vi hörs när jag har nåt vettigt och säga, ni får ha en toppeen dag!
allting känns så bra, och livet rullar på, och snart är det sommarlov, kärlek på det!
-


Kommentarer
Postat av: sanna

Hej sötan! :)

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2012-05-18 @ 10:57:44
URL: http://erikssonsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0