hel grym lördagkväll!

hejsaan, orkade aldrig sätta igång datorn och skriva ett inlägg igår, men min kväll va helt underbar, vi mötte fanny lisa, evelina, matilda och någon mer som jag inte vet vad hon heter, stog med dom, fick stå längst fram, såklart kommer han ju fram och hälsar på alla oxå, så kommer nog inte tvätta den här handen på ett tag, hih, är verkligen galen i han, trodde aldrig det, men shit, att få röra han oxå, hah låter helt cp, men jaa stort plus på det!, kommer verkligen aldrig glömma den här kvällen, aldrig! fick några bilder med, men inte alls bra kvalite, syns knappt inget, men ni ska få dom ändå, ERIC DU ÄR GRYM!, tack för kvällen, nu har jag precis duschat, ska fixa till mig, så hörs vi imorrn eller nåt, puss ♥
som sagt kass bilder, men jaja jag va ju där iaf!
big love♥

Kommentarer
Postat av: emelie

det va helt grymt , och han va ännu grymmare!

och så himla snygg också, dog typ..

tack för kvällen!

ERIC ÄR AWESOME ♥♥♥♥♥

2011-08-28 @ 21:02:13
URL: http://emelievafan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0