ILY

Vet inte riktigt vad jag ska säga men Sofia bad mig gästblogga så here i am typ. Vaknade vid 11 och käkade tacos till frukost, alltid lika gott. Efter det satt jag och Jennie i någon timme och lyssnade på när min lillebror sjöng. Usch han är så duktig! Drog ut och cyklade till Varamon för att hämta Jennies cykel men den va borta så det var surt lol. Har ingen aning om vad Sofia själv har gjort idag men det kanske hon skriver om senare själv haha.

Haha så jävla läckra. Jag älskar dig Sofia♥

Vill också passa på att säga att Sofia är en helt underbar person, som bryr sig om alla. Det är inte alltid det bästa för henne själv, men hon gör det ändå. Hon är en sån himla fin person som jag är så glad över att ha i mitt liv, och hon är en av mina bästa vänner. Jag kan berätta allt för henne och hon berättar allt för mig, med henne kan jag verkligen släppa allt och bara gråta ut. Hon dömmer mig inte, och hon är som min personliga psykolog.
Jag hoppas att jag alltid kommer ha dig här vid mig Sofia, det finns ingen som du. Du är något alldeles speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0