oh boy

klockan är redan typ 20 i 6 och jag har inte ens gjort mig iordning, suttit framför tvn hela eftermiddagen, väntar på att pappa ska fixa lite mat, har inte ätit något idag så börjar bli lite hungerig, satt uppe och prata med robin till typ 6 på morgonen, så känner av det nu, kanske inte så smart, eller?, men jaja måste ju njuta nu innan skolan börjar, kanske träffar nadinn senare, har ingen skjuss, och det har inte hon heller, så vi får se hur det blir helt enkelt, annars vet jag inte riktigt vad jag hittar på, det har ju regnat hela dagen, sitter just nu och kollar runt lite på kläder oså, känner verkligen att jag blir sugen på att uppdatera garderoben lite, men aja, PUSS

har knappt några nya bilder, 
så old pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0