all i want for christmas is you

haft en toppen lördag, drog mig ner till södra och mötte olivia, oliver, felix och albin vid två nångång kanske, sen så ah drog vi till gocarthallen och kolla på dom, hah mys, sen kom vi till donken och åt oså, hanna och billy kom även dit en stund och prata lite, olivia sover även här inatt, mötte johan en stund förut oxå, skitmörkt och skitkallt, uuusch!, men fin kille det där!, just nu ligger olivia bredvid mig och sover, haha söt är hon ju!, ska väl med ta och sova snart tror jag allt, hur trött som helst, imorrn vet jag inte vad som händer, kanske träffar min fina eller så, sånt som märks, hörs imorrn såklart, puss! /s
haaaah, sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0