saturdaaay

ber verkligen om ursäkt för att jag inte bloggat alls idag, men hann helt enkelt inte med, men iaf, johan kom till mig nångång vid 3 och stanna i några timmar, hur mysigt som helst! sen tvinga robin ut mig för en promenad och lite snack, gick en stund sen mötte vi stina och filip och några till, nu har jag precis kommit hem, eftersom det är skitväder så håller ja på att frysa ihjäl så ska värma lite te och försöka bli varm, får se vad jag hittar på imorrn, sånt som märks, men skriver nog då iaf, puss!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Nu finns vinnaren för andra advent bloggen uppe på bloggen! Kolla om du vann!:D

2011-12-04 @ 10:05:27
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0