minns du den gången

haft helt underbara dagar med hanna, felix, otto, albin oliver och joel, tack mina vänner, hanna har sovit här 2 nätter, min vän philip har varit här med, inte träffat den saken på trehundratusenfyrahundraelva år så det va ju bra,  träffat massor olika roligt folk, hanna håller just nu på att skicka över lite bilder, kanske kommer nån bildbomb sen, sånt som märks, nu har jag inget humör alls, så förlåt mig, hörs igen när mitt humör är tillbaka, puss!
tacl för dagarna/kvällarna/nätterna
knäpp är du hjärtat, men jag älskar dig hur mycket som helst iaf, 
u are amazing <3

Kommentarer
Postat av: hanna törnqvist'

tack själv bebis!

du är helt underbar, puss älskardig<3

2011-07-16 @ 03:25:18
URL: http://hhannatornqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0