utan dig vid min sida kommer jag och leva kort

men hej!, va ju ett tag sen, så därför kommer det ju bli nivet sånt där långt tråkigt inlägg, men ni får stå ut en stund, aja, hade det iaf grymt bra på liseberg, dock frös jag nästan ihjäl men ah, hanna har alla bilderna på ni får kolla in hennes blogg, mycket skratt oså iaf, tack tjejor!, igår tog jag och mamma en tur på stan hitta lite roligt, men nej inte nån svart klänning behöver verkligen det, idag åkte jag in med familjen till linköping, fick med mig ganska mycket med mig hem iaf!, så det va ju bra, älskar dig mest mamma, nu har jag suttit och pratat med philip i telefon i sissodär en timma, ska väl fortsätta med det ett tag, men sen går jag och lägger mig direkt, blir bra, så hörs vi igen när jag får lust och ork, godnatt!
drar till med en gammal cambild, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0