friday i'm in love

hejsan på er mina vänner! fredag och grejer, riktigt glad idag faktist vet inte riktigt varför, kanske för att det är fredag då ska man ju vara glad, aja slutade två idag riktigt skönt, skit väder oså, men det får man ju stå ut med, pappa slutar snart, då skjussar han mamma och mig in till stan, måste få hem ett par skor och lite kläder, så det blir bra, just nu lyssnar jag på all möjlig bra musik som alltid gör allt så mycket bättre än vad det redan är!, senare sen träffar jag nog filip och kevin, inte träffat dom på ett tag, så det blir bra, vi hörs helt enkelt när jag har något att säga, ni får ni ha en grym fredag för det ska iallafall jag ha!  /s




ae kemi och sånt tufft på fredag eftermiddagen!
(y'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0