i världen är du bara någon, men för någon är du hela världen

skolan heelt okej som vanligt goa vänner, vet inte hur många kramar jag fått idag, ava alla möjliga, looov nu, sitter hur fint som helst!, drog mig till hanna nångång vid fyra, halv fem nångång drog jag hanna och catti oss mot skolgårda, taggade som bara den inför discon!, blev hur bra som helst tycker jag då, härlig vänner och grejer, har några bilder med som jag ska bjuda på, snäll tjej! sover här inatt, just nu gör vi inte alls mycket, snackar oså, måste dra mig härifrån tidigt imorrn, har ju lovat mamma en tur till stan, så det blir bra, och vi hörs ju nångång imorrn, puss!  /s












aee, nu orkar jag inte mer, pusseen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0