turn up the love

haha, såg att sandra fick tag i min blogg där, sötnos, älskar dig oxå tjejen!
men hejsan på er!, var ett tag sen, måste skärpa mig!, hade en toppen 6månadersdag tillsammans med robert i söndags, riktigt underbart!, igår träffade jag mina tjejer elin och sandra igen, väntade på bussen i en timma, tog en mysig fika på stan och kollade runt lite, åkte hem till dom lite senare kom deras killar förbi och stanna en stund, sen när dom drog sätte vi igång en film, sov även där, och somnade väldigt sent, så idag känner jag att jag bara ska vara hemma och ta det lungt, robert kommer hit en stund sen med, toppen!, imorrn åker jag iväg till liseberg med konfirmationen, blir helt okej, men är rädd att det inte kommer bli nån uppdatering imorrn heller. Men nu måste jag få i mig lite mat, hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0