för det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

känns verligen som att jag inte gjort nån nytta alls idag, även fast jag städat igenom hela rummet, toppeen!, precis kollat klart på bigbrother, är nog inte ensam om att ha gjort det, aldrig följt det förut, men det kan nog bli bra ändå, får väl se hur mycket jag orkar kolla osååå, pappa sitter i mitt rum och kollar wallander just nu, så kollar lite då och då med honom, sen kör jag ut han, ska sätta igång lite musik så jag blir lite piggare än vad jag är nu, ska nog ta och ringa robert en stund oxå och prata lite, hörs imorrn, överlycklig av tanken att jag slipper gå upp tidigt och dra mig mot skolan, efterlängtat lov må jag säga, men ja, pussar! /s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0