glad alla hjärtans dag!

jo som ni ser, och som alla nog redan vet så det det ju alla hjärtans dag idag, riktigt mysigt, vet inte riktigt om jag tycker att vädret och min förkyldning är lika mysig, kom till skolan imorse, skulle kanske aldrig gått dit, var tvungen att gå mot vådcentralen med mamma efter första lektionen, bilhålsinflammation, usch inte alls kul, ont som bara den, så får leva på antibiotika tabletter och någon annan spray i 10 dagar, och så hoppas på att det blir bättre, väntar på lite mat här hemma nu, ska få i mig lite, sen vet jag inte om jag går tillbaka till skolan det får vi se, slutar ju dock kvart över ett så vet inte om det är så stor mening med det, men ja, kan inte dra till dansen idag då, surt det, men drar mig ändå mot min fina pojkvän ikväll för lite mys såhär på alla hjärtans dag, blir bra det iallafall, hörs kanske senare om jag har nåt att säga, så pussar! /s


massormassor stora kramar till er där ute, hoppas ni får en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0