i'll never let you part, for you're always in my heart

har ju så otroligt många minnen med dig, älskar alla lika mycket, och mer ska det ju bli, ellerhur sötis?
måste bara ta och berätta lite, jag är så otroligt glad att du kom in i mitt liv, och att vi började prata och sedan började träffa varandra, allt har varit så bra med dig, du har hjälpt mig så mycket, vet inte alls hur jag ska kunna tacka dig, men är så oerhört glad när du är vid min sida, du är verkligen en av mina bästa vänner, den jag verkligen säger ALLT till, för jag vet att du accepterar mig som jag är, och tar mig precis så som jag är, har alltid lika kul tillsammasn med dig, och du kan verkligen berätta vad du vill till mig, jag förstår dig alltid och finns alltid här vid din sida oavsett, du är bääääääst honey, älskar dig så himla mycket hanna, pussss! ♥

Kommentarer
Postat av: michelle

min kompis sjunger SÅHÄR bra, men vägrar inse det!

Jag tycker att hon ska söka till x-factor, vad tycker du? Kommentera gärna!

2012-02-17 @ 19:26:26
URL: http://comstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0