lördagsmys

märkte att jag helt glömde bort bloggen igår, hittade inget bra tillfälle att slänga in nåt inlägg heller, så blev helt dött, men ja som jag skrev så var jag ju i elins&sandras mosters lägenhet, spenderade även natten där, somnade sissodär vid 6 nångång, och pigga som vi var så gick vi upp hm .. klockan 8, så två härliga timmar fick jag sova, men fy helvete vad kul jag har haft det, ni är så jävla bra mina tjejor, gick även ut och träffa pojkvännen vid sporthallen en snabbis och några till, goos, bilder har vi allt tagit, men har inte dom här, så dom får ni en annan dag, men ja, kom hem vid 10 kanske?, hunnit med och duscha, ska börja fixa mig, spenderar min lördag hos robert blir superbraaaa, men nu måste jag skynda lite, hörs ikväll, pussssssar! /s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0