svaren på frågorna

av: joffe<3
har du sexleksaker hemma? isåfall vilka? :D
svar: haha , nej det har jag inte :)
av: eeelon!
1. hur bra tycker du att ditt liv är just nu från en skala 1-10? (a)<33
2. vem skulle du helst ligga med taylor lautner enrique iglesias? (a)<33

svar: 1. förutom att jag varit sjuk, så 10.
2. Enrique Iglesias såklart!


av: .
1. vem är oskar karlsson?
2. hur började ni prata?
3. har du en halv tand?
4. vad är din favorit "outfit"?
bye

svar: 1. snäll kille, bra vän :)
2. minns inte riktigt, men genom joel tror jag det var?
3. haha nej, inte längre som tur är!
4. hm .. svårt, men tror det är jeans och nån stor  tjocktröja.
hejs.


av: korv
tycker du om korv? ;D<3

svar: haha nej sandra det gör jag inte ;d


av: Emma Javarus
1 . varför började du blogga?
2. skriv dom som betyder massor för dig
3. favoritfärg?
4. vad tycker du om emma javarus ? ;)
thihi , kram! :)

svar: 1. minns inte, tyckte det var roligt att testa nåt nytt.
2. robert såklart, mina underbara vänner och familjen!
3. vit
4. snäll tjej :)
kram :)


av: Emma Törnqvist
1. vem är din bästa vän?
2. om du fick välja, vilket land skulle du helst åka till?
puss

svar: 1. Hanna Törnqvist
2. Italien, alltid velat åka dit!


av: olivia
1. vad tycker du om mig? :')
2. vad skulle du välja, bli fet på mcDonken eller svältaaaa?
3. skulle du hellre klippa av håret 15 centimeter än att behålla längden du har nu, fast vara tvungen att färga det svart?
4. när ska vi ses?
5. är det min tur att få skriva i DITT ansikte denhär gången?

svar: 1. underbar tjeja, som alltid ställer upp för mig, betyder massor, skulle inte klara mig utan dig, en tjej som alltid förstår mig och aldrig dömmer mig för nånting, loveu!
2. bli fet på donken, för då lever man ju ändå, oså kan man ju träna bort allt fett sen! (a)
3. är ju jätte rädd om mitt hår, så behålla det och färga svart.
4. så fort som möjligt tycker jag, saknar dig massor, så i veckan eller nästa!
5. haha det får du aldrig pluttis!


av: Filleboy
är du kär i en gamer? :)

svar: haha om Robert nu är en gamer .. så är jag hur kär som helst! :)


av: väääl
vet du att du är den finaste systern? ?:)

svar: naw du är det gummsan! :)


av: Ronja
1. vem är Ronja mineur för dig ?
2. hur länge har du bloggat?
3. mjukis eller jeans?
4. choklad eller colagodisar ?
5. cola eller fanta ?
puuussssss <3

svar: 1. en grymt bra vän, skulle inte vara den personen jag är idag utan dig, du har hjälpt mig så mycket är jätte glad över det, älskar dig masssa!
2. 2-3 år tror jag.
3. jeans.
4. choklad helt klart!
5. colaaa.
puss! <3


av: Alex
hur kan du va så söt? :)

svar: haha är inte söt, men tack verkligen :)


av: therese
1. om du fick välja en plats att vara på just nu, var skulle det vara?
2. när mår du som bäst?
3. när du är ledsen, vart vill du helst vara och med vem?
4. vad tycker du om therese strömfelt?
5. saknar du tiden då du var liten, eller föredrar du att vara så gammal som du är nu?
6. hur går det med robert?
puss!

svar: 1. just nu är min pojkvän här, så är överlycklig just nu som det är!
2. när jag är nära min pojke, eller med nån/några härliga vänner.
3. vill oftast inte vara hemma när jag mår dåligt, så antigen hos nån vän, eller hos robban, eller bara ta nån promenad.
4. underbar tjeja!
5. visst kan man sakna det ibland, men mår väldigt bra just nu, så skulle inte vilja välja bort det.
6. det går bara fint.
pusseeen.


av: Alicia
1. vad gör du helst en lördag?
2.jeans/mjukis?
3.huuur mår du pluttis? (a'
4. kan du beskriva alicia bohlin med tre ord? ;)
pusssssssar <3

svar: 1. antigen myser med robban, eller hittar på nåt galet med några vänner.
2. jeans.
3. jag mår brau, själv gumms? :)
4. snäll,underbar, rolig.
puss <3

av: Felicia
1. vad tycker du om mig?
2. varför är du så jävla fin ?<3

svar: 1. snäll och söt tjej.
2. medfödd talang ;), haha nej men, tycker inte jag är alls fin, med detsamma tjejen.
<3


av: biffeeeeenn!
1. tror du på kärlek vid första ögon kastet?
2. vem är din bästa vän?
3. hur många har du varit riktigt kär i?
4. vad gillar du mest att göra på din fritid ?

svar: 1. nej tror jag inte.
2. Hanna Törnqvist
3. 3-4 kanske
4. umgås med min pojke, eller nån/några vänner.


av: Emma Sjöberg <3
vad tycker du om Emma sjöberg ? (a' <3

svar: jätte gullig och snäll tjeja, :)



aaa, det var nog alla, hoppas ni är nöjda med era svar, och tack för alla frågor, 
nu ska jag mysa lite med min pojkvän och lite tv tittande så hörs vi imorrn eller så,, blir ju toppen, pussar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0