våren är påväg

kollar ut och ser att det är sol och hur skönt som helst ute, längtar verkligen något starkt till då man kan bra på sig skinnjackan igen, tygskor utan att frysa, dumpa den där obehagliga stooora vinterjackan!,

aja, hade en supermysig kväll/natt med emelie,drog och träffa eddie, philip och jesper en stund, oså ja, efter att ha gått hem från bergsätter, med klackar hit och onda fötter dit och kalla om hela kroppen så kom vi tillslut hem till emelie igen, satte igång en film och själv somna jag dirket, kall och trött, sov gott iaf, vaknade bredvid henne vid nio nångång, gick upp och fixa oss lite frukost och slöa framför tvn i några timmar, nu är jag iaf hemma, har duschat och ska börja fixa mig, mamma bjöd mig även på en semla, det är ju ändå den såklallade fettisdagen, äsch, hörs senare, puss! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0