young, wild and free

godmorgon!, orkade inte skriva igår , kom hem rätt sent, skulle ju varit med hanna, felicia och catti som jag skrev, men så blev det ju inte tyvärr, får ta nån annan dag!, men drog mig till molly nångång vid 8 och va med hon ronja, emma, robban, tedde, filip och rasmus haha var helt okej, vaknade rätt tidigt imorse ändå, ska när som helst hoppa in i duschen och sedan börja fixa mig, drar mig mot stan och möter kevin, oså ska vi hitta nån present till robin som fyller 17 imorrn, mer om det ska jag nog inte avslöja, eftersom jag vet att han läser min blogg, men ja, sen vid tre drar jag mig mot kyrkan för dansövning i några timmar, efter det vet jag inte vad jag ska hitta på, men det är ju sånt som märks, kommer säkert in nåt inlägg sen, pussar! /s



we♥it

Kommentarer
Postat av: Robin

Jävla korv jag fyller 17 men aa;D

2012-02-04 @ 15:42:45
URL: http://Circusboy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0