hit the lights

hade en underbar lördag, börja med att jag vakna upp hos hanna nångång vid 8, fixa oss oså, sen kom pappa och hämta oss och vi åkte iväg till linköping, hur trötta som helst, men fick iaf med mig två par jeans, tre tröjor och en ny väska hem, toooppen!, hanna har alla bilder oså, så kan inte lägga upp dom nu, men går det så fort jag kan, älskar dig tjejen!, sen vid 4 nångång skjussa pappa mig till robban, myste och kolla på film där ett tag, sen gick vi upp till molly där även ronja, rasmus och filip var, och ja kom hem för inte så länge sen, precis fått i mig lite nudlar och ser på nån film, men är hur trött som helst, så lägger mig nog efter den och tar mig en redig sovmorgon, härligt! nattinatti /s

- hans utseende gör mig svag, men hans personlighet får mig att falla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0