it's okey to not be okey †

hinner knappt med bloggen nu för tiden, men försöker så gott jag kan, tog bussen till tandläkaren imorse, usch inget för mig det där inte!, åkte vidare med syster till bk och fetade lite där, sen mötte jag sejla och vi gick in till stan och kolla runt lite där, saknat den tjejen massor verkligen, så det blev toppen det där, aja sen gick jag från jätten ända till maxi, riktig långpromenad, mötte iaf markus, albin och filip där, prata lite med dom, men frös så mycket så jag bad pappa hämta upp mig, vid halv tio nångång gick jag och mötte tobbe så gick vi hem hit, kolla nån film och prata om lite allt möjligt, härligthärligt, han drog väl för nån timma sen eller såå, men nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig, hörs imorrn igen, nattinatti! /s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0