myyyser hos hanna

hade en härlig kväll med elin och sandra och några mer, toppen!, just nu har jag hamnat hemma hos hanna min, saknat henne så det känns bra, behövde verkligen prata ut med henne, händer så mycket just nu, usch!, men ja, just nu har vi på någon film och bara myser, sover även här inatt, vet inte riktigt när vi lägger oss, men det blir nog snart, för imorrn ska vi upp tidigt för att åka in till linköping och kolla lite och se om jag hittar några nya jeans , behövs verkligen!, men nu ska jag inte babbla på här, hörs imorrn oså, natti! /s





Kommentarer
Postat av: moa

kolla om det var du som blev veckans blogg

http://moasaf.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-veckans-blogg-ar-1.html#comment

2012-01-28 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0