stockhooolm

hejsan!, träffade johan vid fyra nångång, men inte alls länge, han skulle iväg nånstans, så drog mig hem, spela gitarr oså en stund, sen drog jag mig mot sporthallen, där allt annat folk var, mötte ronja och emma oså några till, sen kom även martin, gab, axel, hampus och nån mer snubbe som jag inte vet namnet på,, hängde med dom och käka, sen drog jag mig hemmåt, ska även till stockholm imorrnbitti med konfirmationen, åker vid halv sju, laaagom död, men ja så äre juu, hittar säkert nåt roligt att få med mig hem därifrån, bliiir ju toppen, men nu måste jag lägga mig, drar på nån film att somna till, hörs kanske imorrn bitti och det hinns med, annars när jag är hemma igen, pussaar! /s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0